Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Ik wil graag een cursus volgen. Moet ik via de beroepsvereniging inschrijven of kunt u mij daarbij helpen?

Alles kan direct via deze site. Je bestelt de cursus in de shop. Tijdens het bestelproces log je in, of registreer je, en hierna kun je gelijk aan de cursus beginnen.

Krijg ik een factuur voor mijn administratie ?

Ja! Je ontvangt na je bestelling een factuur per mail. Kun je die niet vinden? -> In jouw account op deze website kun je de factuur ook downloaden.

Is een opleiding bij jullie duur?

Nee, zeker niet ! Wij zijn de goedkoopste online opleider op het gebied van dermatologie. Je betaalt vooraf een all-inclusive prijs en weet dus precies wat je opleiding of cursus in totaal gaat kosten. Bij ons geen ongevraagde verlengingen en/of abonnementen. Jij kiest uit ons aanbod wat jij wil.

Zijn er verborgen kosten?

Nee! Er zijn geen addertjes onder het gras. We hebben all-inclusive prijzen. Je weet vooraf precies wat een complete cursus, webinar of opleiding, inclusief toets en certificaat, kost. De leerstof wordt na aankoop een geheel jaar toegankelijk. Daarna wordt deze afgesloten en niet automatisch verlengd.

Wordt er BTW berekend?

Onze cursussen, webinars en opleidingen zijn geregistreerd bij het CRKBO (Centraal Register Kort Beroepsonderwijs) en daarom vrijgesteld van BTW. Het tarief voor e-boeken, folders en posters is 9%. De getoonde prijzen in de webshop zijn altijd inclusief BTW.

Ik krijg een melding ‘transactie mislukt’, maar de betaling is gewoon naar huidopleiding overgemaakt en van mijn rekening afgeschreven.

Het gebeurt heel af en toe dat een betaling niet bij ons terechtkomt. In dat geval komt het bedrag ergens, onderweg in het proces, vast te zitten. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen het bedrag terug op uw bankrekening. Misschien heeft u door de melding 2x het bedrag betaald, ook dan zorgen wij dat de betaling 1x bij u terug komt. Dat is een garantie!

Wat zijn verzendkosten en levertijd?

Verzendkosten -> Alle digitale producten zijn vrij van verzendkosten. De prijs voor niet digitale producten bedraagt standaard € 4,95 (tenzij anders aangegeven).

Levertijd -> De levertijd voor niet digitale producten is maximaal een week, indien op voorraad. Digitale producten zijn onmiddellijk beschikbaar, na betaling van je bestelling.

Waarom zijn jullie de goedkoopste aanbieder?

dr. Annemie Galimont is lid van MASCC (Multinational Association of Supportive Cancer Care). Deze organisatie zet zich, belangeloos, in om informatie materiaal te maken op het gebied van oncologie. Hiermee wordt de kwaliteit van leven van patiënten te verbeterd, en de samenwerking in de zorg te gestimuleerd.

Er wordt samengewerkt met erkende onderzoeksinstituten, en zo komt gezamenlijk materiaal voor de patiënten én de zorgverlener tot stand. Wereldwijd zijn er verschillende initiatieven ontstaan. In Nederland zijn wij gestart om de informatie openbaar op de website te zetten. Verder zijn er onder andere verdiepingsvideo’s, informatie folders en posters gemaakt en deze zijn beschikbaar gesteld.

De hiervoor gehanteerde tarieven passen in de filosofie van samenwerken tussen zorgprofessionals in ons internationale project.

Geen dure cursussen of dure abonnementen!

Het lukt me niet om (nog) een aankoop te doen. Wat moet ik doen?

Neem anders contact met ons op of bel: +31(0)6 82 387 603

Hoe werkt het (het account)?

Tijdens het bestelproces wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Hierbij mag je zelf een wachtwoord kiezen. Kies een niet te voor de hand liggend wachtwoord en onthoud deze goed. Een account is verplicht omdat het leerplein anders niet werkt.

Jouw gegevens worden veilig opgeslagen volgens de AVG en ze worden niet gedeeld/verkocht aan derden.

Kan ik retourneren?

Retourneren kan binnen een termijn van 2 weken. Uitzondering hierop zijn digitale producten zonder materiele drager.

Dit geldt voor de meeste producten op deze website!

Algemene informatie

Wat is het verschil tussen een cursus en een webinar?

Een cursus is te volgen in eigen tijd en een webinar is live. Bij een webinar is er de mogelijkheid om live vragen te stellen. Bij cursussen kunnen ook vragen gesteld worden. Dat kan via mail, de chatbox of in de facebook groep.

Is het mogelijk om mijn e-mailadres te wijzigen?

Jazeker ! Je kunt dit doorgeven via het contactformulier of stuur een e-mail naar olivier@huidopleiding.nl

Waar vind ik de accreditatie tabel (per beroepsgroep)?

Klik hier voor de tabel

Krijg ik een factuur voor mijn administratie ?

Ja! Je ontvangt na je bestelling een factuur per mail. Kun je die niet vinden? -> In jouw account op deze website kun je de factuur ook downloaden.

Voor wie zijn de opleidingen/webinars en cursussen bedoeld?

De e-learnings zijn opgezet om oa pedicures, (gespecialiseerde)voetzorgverleners, podotherapeuten, huidtherapeuten, schoonheidsspecialisten, fysiotherapeuten, kappers, medewerkers in de zorg en nagelstylisten, te scholen in het herkennen van huidafwijkingen. Na de opleiding heb je kennis over en de vaardigheden om huidafwijkingen in de praktijk te kunnen signaleren. Ook tekstschrijvers voor medische websites en vertegenwoordigers van patiënten verenigingen kunnen deze e-learnings volgen. Andere geïnteresseerden zijn ook altijd van harte welkom!

Zijn de opleidingen en cursussen moeilijk?

Nee, dat zijn ze niet. Onze opleidingen zijn speciaal ontwikkeld voor mensen zónder medische achtergrond en zijn dus breed toegankelijk. Bij problemen vinden we altijd samen een oplossing, wij kunnen ook meekijken vanuit de achterkant van de website. Verder staan wij staan klaar om je te helpen, per e-mail of telefonisch!

Hoe neem ik contact met jullie op?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen:

Contactformulier
Start een chat via de website
E-mail naar olivier@huidopleiding.nl
Of bel ons op nummer +31(0)6 82 387 603

Waarom werken jullie met een webwinkel?

Er is een account nodig om deel te kunnen nemen aan het leerplatform (anders werkt de software niet).

Wij gebruiken daarom de vorm van een webwinkel om deze accounts aan te maken.

Tevens hebben cursisten dan de mogelijkheid om in en uit te loggen.

Er wordt gebruikt gemaakt van financiële transacties in het bestelproces. Door gebruik te maken van een webwinkelsysteem kunnen wij daarmee maximale veiligheid voor iedereen bieden.

Er kan betaald worden met Ideal, Bancontact, Paypal en creditcard.

Waar vind ik meer informatie?

Neem eens een kijkje op:

Onze website onlinedermatologie.nl
Onze besloten Facebook groep Hier kun je je aansluiten als je in een huid-, haar- of nagelverzorgingsberoep werkt (dit is heel breed). Je mag dan casussen aanleveren of meekijken naar de posts en feedback geven. Annemie kijkt persoonlijk mee naar alle aangeleverde casussen en leert je daardoor klinisch te redeneren en te begrijpen hoe een dermatoloog werkt in de dagelijkse praktijk. Je doet hier (gratis) een schat aan kennis op over de dermatologie.
Onze Openbare Facebook pagina Online Dermatologie

Wat is een besloten scholing?

Dit is een cursus die slechts voor een (deel van een) beroepsgroep toegankelijk is.

De deelnemers krijgen van ons (of via een tussenpersoon) een wachtwoord om toegang te krijgen tot de scholing (of op een andere manier).

Hoe werkt het (accrediteren)?

Alle info over accrediteren vind je hier.

Lidmaatschap

Is een opleiding bij jullie duur?

Nee, zeker niet ! Wij zijn de goedkoopste online opleider op het gebied van dermatologie. Je betaalt vooraf een all-inclusive prijs en weet dus precies wat je opleiding of cursus in totaal gaat kosten. Bij ons geen ongevraagde verlengingen en/of abonnementen. Jij kiest uit ons aanbod wat jij wil.

Hoe werkt het (het account)?

Tijdens het bestelproces wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Hierbij mag je zelf een wachtwoord kiezen. Kies een niet te voor de hand liggend wachtwoord en onthoud deze goed. Een account is verplicht omdat het leerplein anders niet werkt.

Jouw gegevens worden veilig opgeslagen volgens de AVG en ze worden niet gedeeld/verkocht aan derden.

Gegevens en account

Is het mogelijk om mijn e-mailadres te wijzigen?

Jazeker ! Je kunt dit doorgeven via het contactformulier of stuur een e-mail naar olivier@huidopleiding.nl

Ik vind nergens de knop om deel te nemen aan de webinar. Hoe kom ik binnen?

Je krijgt 1 dag voor de webinar een e-mail met instructies. Daarin staat uitgelegd hoe je, via de website, in de webinar komt. Je krijgt ook een e-mail met een aanklikbare knop om automatisch in de webinar te komen.

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We hebben een AVG procedure om jouw gegevens te beschermen. De verstrekte gegevens worden gebruikt om je account aan te maken en om je, waar nodig, te informeren.

Wij slaan enkel informatie op die noodzakelijk is voor het gebruik van het leerplatform en de website.

Gegevens worden niet aan derden verstrekt of verkocht.

Je kunt jezelf ten alle tijden afmelden en je gegevens laten verwijderen.

Hoe kan ik mijn account opzeggen?

Je kunt een account altijd en per direct opzeggen.

Dit doe je door het sturen van een e-mail naar olivier@huidopleiding.nl waarin je aangeeft dat je je account wil verwijderen.

Al je gegevens worden dan, zonder verdere vragen, onmiddellijk verwijderd.

Hoe werkt het (het account)?

Tijdens het bestelproces wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Hierbij mag je zelf een wachtwoord kiezen. Kies een niet te voor de hand liggend wachtwoord en onthoud deze goed. Een account is verplicht omdat het leerplein anders niet werkt.

Jouw gegevens worden veilig opgeslagen volgens de AVG en ze worden niet gedeeld/verkocht aan derden.

Technische informatie

Ik kan de bestelde cursus niet vinden. Waar staat deze?

Klik in het hoofdmenu op ‘account’. Daaronder, in het submenu, op ‘mijn leerstof’. Zorg ervoor dat je ingelogd bent. Kun je het nog niet vinden? Neem contact op.

Ik kan mijn certificaat nergens vinden. Wat nu?

Meestal heb je nog niet alle stappen van de cursus doorlopen en staat het balkje met je voortgang nog niet op 100 % “voltooid”. Loop alle hoofdstukken en paragrafen nog even na, en open alles minstens 1 keer, totdat het balkje wél op 100% voltooid staat. Het balkje is dan groen en je kunt erop klikken om je certificaat te downloaden. Neem anders contact met ons op.

Zijn de opleidingen en cursussen moeilijk?

Nee, dat zijn ze niet. Onze opleidingen zijn speciaal ontwikkeld voor mensen zónder medische achtergrond en zijn dus breed toegankelijk. Bij problemen vinden we altijd samen een oplossing, wij kunnen ook meekijken vanuit de achterkant van de website. Verder staan wij staan klaar om je te helpen, per e-mail of telefonisch!

Ik kan mijn wachtwoord niet resetten. Wat nu?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via de chat op de website. Stuur een e-mail naar: olivier@huidopleiding.nl of bel ons op nummer: +31(0)6 82 387 603

Ik krijg een melding ‘transactie mislukt’, maar de betaling is gewoon naar huidopleiding overgemaakt en van mijn rekening afgeschreven.

Het gebeurt heel af en toe dat een betaling niet bij ons terechtkomt. In dat geval komt het bedrag ergens, onderweg in het proces, vast te zitten. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen het bedrag terug op uw bankrekening. Misschien heeft u door de melding 2x het bedrag betaald, ook dan zorgen wij dat de betaling 1x bij u terug komt. Dat is een garantie!

Wat doe ik als het niet lukt om de opleiding/cursus te bekijken?

Ga naar de “mijn leerstof” pagina. Daar vind je de door jou aangekochte opleiding of cursus terug.
Check de “Vragen (FAQ)” pagina in het menu, onder de knop “Info”
Neem contact op via 1 van de geboden contact mogelijkheden

Hoe weet ik of ik in/uit gelogd ben?

Zie je in het hoofdmenu ‘log in’ staan? -> Dan ben je uitgelogd

Zie je in het hoofdmenu ‘log out’ staan? -> Dan ben je ingelogd

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We hebben een AVG procedure om jouw gegevens te beschermen. De verstrekte gegevens worden gebruikt om je account aan te maken en om je, waar nodig, te informeren.

Wij slaan enkel informatie op die noodzakelijk is voor het gebruik van het leerplatform en de website.

Gegevens worden niet aan derden verstrekt of verkocht.

Je kunt jezelf ten alle tijden afmelden en je gegevens laten verwijderen.

Hoe werkt het (het account)?

Tijdens het bestelproces wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Hierbij mag je zelf een wachtwoord kiezen. Kies een niet te voor de hand liggend wachtwoord en onthoud deze goed. Een account is verplicht omdat het leerplein anders niet werkt.

Jouw gegevens worden veilig opgeslagen volgens de AVG en ze worden niet gedeeld/verkocht aan derden.

Cursussen/webinar

Wat is het verschil tussen een cursus en een webinar?

Een cursus is te volgen in eigen tijd en een webinar is live. Bij een webinar is er de mogelijkheid om live vragen te stellen. Bij cursussen kunnen ook vragen gesteld worden. Dat kan via mail, de chatbox of in de facebook groep.

Ik wil graag een cursus volgen. Moet ik via de beroepsvereniging inschrijven of kunt u mij daarbij helpen?

Alles kan direct via deze site. Je bestelt de cursus in de shop. Tijdens het bestelproces log je in, of registreer je, en hierna kun je gelijk aan de cursus beginnen.

Waar vind ik de accreditatie tabel (per beroepsgroep)?

Klik hier voor de tabel

Ik vind nergens de knop om deel te nemen aan de webinar. Hoe kom ik binnen?

Je krijgt 1 dag voor de webinar een e-mail met instructies. Daarin staat uitgelegd hoe je, via de website, in de webinar komt. Je krijgt ook een e-mail met een aanklikbare knop om automatisch in de webinar te komen.

Kan de webinar ook op een eigen gekozen moment bekeken worden?

Jazeker! We voegen een video van de webinar aan jouw account toe met dezelfde inhoud als die van de live webinar. Deze kun je 365 dagen bekijken via onze site. Dat is een van de vele voordelen van onze online scholingen!

Waar kan ik een nieuw accreditatie formulier vinden?

Klik hier voor een nieuw accreditatie formulier.

Hoe lang duurt een webinar?

Webinars duren 4 uur, tenzij anders aangegeven. Dat is inclusief pauzes. Webinars kunnen ook later, op een eigen gekozen tijdstip, bekeken worden.

Ik kan de bestelde cursus niet vinden. Waar staat deze?

Klik in het hoofdmenu op ‘account’. Daaronder, in het submenu, op ‘mijn leerstof’. Zorg ervoor dat je ingelogd bent. Kun je het nog niet vinden? Neem contact op.

Is dit certificaat voldoende voor de aanvraag van mijn 10 punten bij de Footcare?

Ja ! Sla het certificaat op naar jouw computer. Bewaar het goed, dit is het bewijs dat je hebt meegedaan.

Ik heb €14,99 betaald voor een cursus. Hoe moet ik betalen voor de toets en eventueel het certificaat?

Onze cursussen, webinars en opleidingen hebben een all-in prijs. De toets en het eventuele certificaat zijn hierbij inbegrepen.

Mijn accreditatie punten zijn nog niet bijgeschreven, met wie neem ik contact op?

Heel vervelend dat je punten nog niet binnen zijn, dat gebeurt dan ook zelden. Wij doen er alles aan om het proces vlot te laten verlopen. Gaat er ondanks dat toch iets mis? Neem dan contact op via het contactformulier of e-mail.

Ik heb op een zaterdagmorgen een webinar gevolgd. Nu heb ik interesse in meerdere webinars, maar op de avonden is voor mij geen optie. Wat nu?

Je kunt alle webinars op een later tijdstip bekijken als je niet live aanwezig kunt zijn bij de webinar. Deze video vind je in je account, is 365 dagen lang te bekijken en is is 1 op 1 gelijk aan de live gegeven webinar. Je kunt daarna de online toets maken en het certificaat behalen. Dit zijn de voordelen van online scholingen!

Ik wil graag deelnemen aan een bepaalde webinar. Maar ik kan die betreffende morgen/avond niet constant blijven kijken. Kan ik de webinar dan later terugkijken?

Ja ! Je kunt de webinar op een zelf gekozen tijdstip terugkijken. In je account is er een volledige video beschikbaar. Deze kan op ieder, zelfgekozen moment gestreamd worden via onze website.

Ik kan mijn certificaat nergens vinden. Wat nu?

Meestal heb je nog niet alle stappen van de cursus doorlopen en staat het balkje met je voortgang nog niet op 100 % “voltooid”. Loop alle hoofdstukken en paragrafen nog even na, en open alles minstens 1 keer, totdat het balkje wél op 100% voltooid staat. Het balkje is dan groen en je kunt erop klikken om je certificaat te downloaden. Neem anders contact met ons op.

Ik heb een langere tijd geleden een cursus besteld en betaald. Ik vind deze niet meer terug in mijn account?

Cursussen, opleidingen en webinars zijn, na aankoop, voor de geboden prijs 365 dagen lang toegankelijk in je account. Dit is ruim voldoende om de cursus af te kunnen ronden.

Wat doe ik als het niet lukt om de opleiding/cursus te bekijken?

Ga naar de “mijn leerstof” pagina. Daar vind je de door jou aangekochte opleiding of cursus terug.
Check de “Vragen (FAQ)” pagina in het menu, onder de knop “Info”
Neem contact op via 1 van de geboden contact mogelijkheden

Waar vind ik de webinar links?

In het hoofdmenu onder ‘Account’ (hiervoor moet je ingelogd zijn).

Hoe werkt het (accrediteren)?

Alle info over accrediteren vind je hier.

Hoe werkt het (cursussen)?

Kies een opleiding, cursus of webinar in de webshop.

Bestel deze, en doorloop vervolgens het bestelproces tot en met de betaling. De eerste keer dat je een bestelling doet wordt er een account voor je aangemaakt waarmee je altijd kunt inloggen. Onthoud de gekozen gegevens goed.

Na het doorlopen van het gehele bestelproces ga je naar de pagina “mijn leerstof” en je kun gelijk beginnen.

Na het voltooien van alle onderdelen maak je de toets en download je het certificaat.

Klik hier voor uitleg met afbeeldingen over het registreren. Klik hier voor uitleg over accreditaties.

Er zijn ook video handleidingen beschikbaar.

De opleiding, cursus of webinar is 365 dagen na aankoop toegankelijk via je account.

Daarna wordt deze verwijderd.

Na een jaar wordt er niet automatisch verlengd (dus geen extra kosten of abonnementen).

Het account blijft wel open, tenzij je het zelf opzegt.

Hoe werkt het (webinars)?

Maak een keuze voor een webinar in de webshop. Doorloop het gehele bestelproces op dezelfde manier als bij het bestellen van een cursus.

Ga na het bestellen, in je account, naar “mijn leerstof” en zoek daar naar het informatiepakket behorende bij de zojuist aangeschafte webinar. Dit informatiepakket bestaat uit hoofdstukken zoals “video”, “downloads” en meer.

De dag voor de live webinar krijg je een e-mail met uitleg en de link om live deel te nemen.

Voor, tijdens en na de webinar zijn we er om te helpen.

Kun je niet live deelnemen? De webinar is via je account, als video, nog 365 dagen te bekijken.



Na het volgen van de webinar kun je de bijbehorende toets afleggen. (dat hoeft niet meteen, je hebt er 1 jaar tijd voor)

Heb je de toets met een voldoende afgelegd ? Dan heb je recht op een certificaat. Nadat je dit gedownload hebt kun je de accreditatiepunten aanvragen via het Accreditatieformulier.

Accreditaties

Ik heb de toets 3 weken geleden gehaald en ik heb nog steeds geen accreditatie punten.

Heb je het accreditatie formulier ingevuld ?

Nee -> Doe dit dan hier
Ja -> Neem dan contact op via het contactformulier of e-mail naar olivier@huidopleiding.nl

Hoe lang duurt het voordat ik mijn accreditatie punten worden bijgeschreven ?

Nadat je het accreditatie formulier hebt ingevuld duurt het maximaal 10 werkdagen. Gemiddeld genomen is het proces binnen een week voltooid.

Waar vind ik de accreditatie tabel (per beroepsgroep)?

Klik hier voor de tabel

Ik heb een verkeerd nummer doorgegeven op het accreditatieformulier. Kan ik het goede nummer via email doorgeven?

Nee. Vul het accreditatieformulier opnieuw in om verder te kunnen.

Ik heb net een webinar/cursus gevolgd en wil de toets maken, waar vind ik deze ?

De toets staat altijd onderaan de hoofdstukken van een cursus of webinar. Klik op ‘account’ in het hoofdmenu en dan op ‘mijn leerstof’ in het submenu. Klik dan op de balk met de leerstof waarvan je de toets wil afleggen. Scrol naar beneden en klik op ‘toets’.

Geven jullie de accreditatiepunten door aan de beroepsvereniging?

Ja, dat doen wij ! Jij hoeft enkel de cursus te doorlopen, de toets af te leggen en het accreditatie formulier in te vullen. Dan ontvang je automatisch een e-mail als je punten bijgeschreven zijn.

Waar kan ik een nieuw accreditatie formulier vinden?

Klik hier voor een nieuw accreditatie formulier.

Is dit certificaat voldoende voor de aanvraag van mijn 10 punten bij de Footcare?

Ja ! Sla het certificaat op naar jouw computer. Bewaar het goed, dit is het bewijs dat je hebt meegedaan.

Mijn accreditatie punten zijn nog niet bijgeschreven, met wie neem ik contact op?

Heel vervelend dat je punten nog niet binnen zijn, dat gebeurt dan ook zelden. Wij doen er alles aan om het proces vlot te laten verlopen. Gaat er ondanks dat toch iets mis? Neem dan contact op via het contactformulier of e-mail.

Toets/certificaat

Ik heb net een webinar/cursus gevolgd en wil de toets maken, waar vind ik deze ?

De toets staat altijd onderaan de hoofdstukken van een cursus of webinar. Klik op ‘account’ in het hoofdmenu en dan op ‘mijn leerstof’ in het submenu. Klik dan op de balk met de leerstof waarvan je de toets wil afleggen. Scrol naar beneden en klik op ‘toets’.

Ik heb €14,99 betaald voor een cursus. Hoe moet ik betalen voor de toets en eventueel het certificaat?

Onze cursussen, webinars en opleidingen hebben een all-in prijs. De toets en het eventuele certificaat zijn hierbij inbegrepen.