Klachten
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
De klachten procedure is een formele procedure. Het is niet de bedoeling dat u bij een probleem gelijk het klachten formulier invult. U dient het probleem eerst, via de gebruikelijke communicatie kanalen (chat, mail, ticket), aan te kaarten.
Wij vragen u een bericht te sturen met uw verzoek. Dan kunnen wij -indien mogelijk- het probleem sneller oplossen zonder deze omslachtigere procedure te starten. Als u niet naar tevredenheid geholpen wordt binnen een redelijke termijn kan u daarna de klacht formuleren. Dit is zowel voor ons als voor u de meest efficiente weg.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij zullen zeggen hoe lang het dan duurt.
"*" geeft vereiste velden aan
Mocht de klacht niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, kan de klager zich kosteloos wenden tot een onafhankelijke derde, genaamd mevrouw Claire van den Burie (claire.vandenburie@telenet.be) en zal huidopleiding.nl het oordeel van deze onafhankelijke derde als bindend beschouwen; eventuele consequenties zullen snel worden afgehandeld. Mocht dit niet tot tevredenheid worden opgelost, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshop.
Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk.
Geschillen kunnen worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (sgc.nl).
De gegevens zoals beschreven in deze regeling en de volledige afhandeling ervan worden voor een periode van 2 jaar door ons bewaard. Dit vanaf de ontvangst van het klachtenformulier. Na deze periode worden de data verwijderd of anoniem bewaard.